I was actually wondering the same thing. Also, how many snus trophies do you have?
If anyone deserves a trophy it's me! Once I had a portion in for 12 hours!
Granted I did fall asleep with one in my mouth, but still! I think I deserve some sort of recognizion.
so how much does a professionaly snuser earn in Norway?
Du er ett rasshøl. Vet ikke om du la merke til at jeg skrev det i ""
Hvis du skal ta opp ting som jeg bagatelliserer så kan du dra på 4chan å henge els. Skjønner ikke hva godt du får av å gjøre ett desperat forsøk på å rakke ned på min klare mangel på engelskunnskaper.
Hvis du skal ta opp ting som jeg bagatelliserer så kan du dra på 4chan å henge els. Skjønner ikke hva godt du får av å gjøre ett desperat forsøk på å rakke ned på min klare mangel på engelskunnskaper.
I've actually never had the problem with snus drying out. Well once, but then I just dripped in a few drops of water into the can and left it standing still for some time waiting for it to vaporize into the portions and then put it in the freezer for half an hour , and it seemed perfectly refreshed.
Har du ikke noe å tilføye kan du droppe det.
Who the **** joins a forum, says "hey everyone ask me anything about the topic of your forum because I'm an expert", offers "pro tips" for using snus, brags about how much snus he uses, then calls one of the site's favorite Moderators an asshole for making a joke?? Slow down there, stud. Welcome to SnusOn.
Comment